Kontrasty v ložnici

V naší ložnici opět nastaly malé změny, tentokrát v podobě nočních stolků. Protože víc odvahy a kombinace zdánlivě neslučitelného vždy přebije nedostatek kreativity a nudu. A někdy stačí opravdu málo! Jako třeba moje staré ošunťelé bedny, které jsem se konečně odhodlala využít jako "nové" noční stolky kontrastující s naprosto sterilním a přísně rovným akrylovým boxem s poklopem. Skvělým lékem proti nudě stačí i použít některé věci jinak. Jako třeba bílý hrneček s ocáskem.

Akrylové úložné boxy, tácy nebo zásobníky už dlouho obdivuju. Pro různé krabice a krabičky mám totiž velkou slabost. Jsou úžasně praktickou záležitostí, díky které dáte styl a řád i vnitřním prostorům skříní a komod. Navíc v těch transparentních můžete mít schované ty nej poklady, které hezky budete mít na očích a nebude se na ně prášit. A tak mám kromě tohoto boxu od Bloomingville ještě např plastové boxy Ikea nebo sbírám průhledné krabičky od Ferrero Rocher, do kterých pak ukládám různé drobnosti :-).

Konečně také přišla řada na první vysněné kousky od francouzské kosmetiky Compagnie de Provence, jejichž obalový design je pro mě absolutní top. Po odzkoušení malých vzorků u mě překrapivě vyhrála kombinace Anýz a Pačuli, elegantní, podmanivá a smyslná...

Jako poslední jsem vyřešila i nové dekorace na stěny. Rozhodovala jsem se mezi nákupem plakátů od Ilvy Skarp, David Ehrenstråhla nebo Vee Speers (protože jsem se zařekla, že kopie z internetu už tisknout nebudu). Jenže většinou pod svícnem bývý největší tma, takže kromě dvou zahraničních tisků pořízených na www.kokinodesign.cz ve slevách, které uvidíte zase příště, jsem nakonec opět sebrala odvahu, udělala si čas a navrhla další kolekci mých designových plakátů s názvem Love. Takže ten černý je první vlaštovka a všechny ostatní najdete na e-shopu TADY ve formátu A4, rozměr 40 x 50 bude na přání, snad se vám budou líbit ;-).


A jeho inverzní variantu mám pro vás na konci tohoto postu volně ke stažení a vytištění! Myslím, že neexistuje věta, která by mě vystihovala lépe :-)...



















Bílý plakát z nové kolekce designových plakátů s názvem Love 
ve formátu png na 300 dpi o velikosti A4

Klikněte na obrázek, uložte do vašeho počítaše a vytiskněte :-). Chcete-li zaslat ve formátu jpg, napiště mi ;-)

 



(Pokud plakát budete chtít vystavit také na vašich stránkách k vlonému stažení nebo jako fotografii, prosím uvedtě vždy jako zdroj adresu tohoto příspěvku, moc děkuji)




Užijte si nedělní dopoledne u mě i kdekoliv jinde!




PS: Po dlouhém rozhodování jsem dospěla k závěru, že budu zveřejňovat nově také veškeré moje fotky bez vodoznaku, přeci jen to méně ruší a věřím, že budou zneužívány pouze k osobním inspirativním účelům ;-)!

30 komentářů

  1. Krásné nedělní odpoledne moje milá,
    nádherné fotografie ložnice. Snad i já se někdy dočkám!Už se na tom pracuje,ale vše jde tak pomalu.
    Bedna a boxíky vypadají báječně a s kosmetikou jsem také moc spokojená a nové plakáty vypadají úžasně.Děkuji za krásnou inspiraci a přeji krásné a pohodové dny Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko ahoooj,
      moc děkuji, já jsem se ještě pořádně nedočkala, tak se snažím doladit, co se dá ;-). Těším se, až bude hotovo u vás, to teprve bude! krásné úterý a mnoho pozdravů :-*

      Vymazat
  2. Šári, vypadá to úžasně ..... parádní noční stolky , super nápad ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét děkuji, improvizuji jak se dá :-)

      Vymazat
  3. Bedničky jsou cool ;-). Akrylový box by se mi hodil do koupelny na prací prášek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na prací práček? Tak to by mě nenapadlo, ale taky dobrý :-D

      Vymazat
    2. no hodil by se mi i jinde, ale právě na prací prášek hledám vhodnou bedýnku-krabičku abych nemusela mít ten náramně krásný pytel v koupelně ;)

      Vymazat
  4. Prostě umíš, no! Velmi krásné!
    Hezký večer Šárko!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. ŠÁRI, ÚŽASNÁ INSPIRACE.
    SUPER NÁPAD.
    VŠE VYPADÁ MOC DOBŘE.
    PĚKNÉ JARNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí! I Tobě moje milá ;-)

      Vymazat
  6. Šárko,
    fotky jsem projela od začátku do konce.
    Poté od konce na začátek, to vše s němým úžasem.
    Má to nápad, šťávu a styl.
    Vše k sobě ladí a pasuje do posledního detailu.
    Obdivuji.

    Krásný večer,
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky za opravdu milý komentář, který potěšil a je příjemnou odměnou za mé snažení :-). Hezké úterý

      Vymazat
  7. Za normálnych okolností mi kombinácia čiernej a bielej nič nehovorí, dokonca sa bez mučenia priznám, že ju nemám rada. Ale tvoje bývanie je tak úžasné, že pri pohľade na tvoje fotky ju skutočne milujem. Si proste skvelá, milá Šárka a tvoje bývanie je prepracované do posledného detailu. Máš skvelý a originálny štýl. Prajem krásne dni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo tak to naprosto chápu a o to víc i vzhledem k lásce k úplně jinému stylu si Tvé pochvaly vážím, děkuji moc :-* A jak říkám, je to improvizace na malých částech, které se doufám jednou složí do mého vysněného celku ;-) Měj se krásně a děkuji, že jsi se zastavila, potěšilo mě to.

      Vymazat
  8. Šárko, je to nádhera...přesně celá ty! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandři :-* Je to už poznat, jo? :-D

      Vymazat
  9. Přesně můj šálek kávy... nadhera:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera,přesně můj šálek kávy.. miluju tento styl, miluju vkusné propojení starého s novým...miluju dokonale sladěný interiér a miluju krásné fotky...to všechno vidím na tomto blogu..super a díky za hromady inspirace -:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád je co zlepšovat, ale moc mě těší, že to tak působí, děkuji! :-)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Péťo ahojda a díííky i za návštevu ;-)

      Vymazat
  12. Šárko, užásná inspirace, ty bedny jsou prostě skvělé.... :))). A moc díky za nové plakáty, hned musím nějaký objednat :). Díky! Vendula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za návštěvu a za to, že se líbí! :-)

      Vymazat
  13. Šárko, je to dokonalé, ano, máš styl. Bedýnka je skvostná! Plakát si jdu hned vytisknout :-) Krásné jarní dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni jé no díky, když se mi chce, tak na mě i nějaký styl zbyde :-D

      Vymazat
  14. Taky se snad jednou dočkám ložnice dle mých představ, ale zase se propadla na žebříček nutností až k poslednímu místu :-) Každopádně s tím vodoznakem jsi udělala dobře, já už jej taky pěknou dobu nepoužívám, ono je totiž poměrně jednoduché ho odstranit a fotce jen ubírá a ruší. Pěkné to máš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru já doufám, že já taky!!! Čekám na postel, stolky, příčku, komodu i toaletní stolek, tak si hraju, jak se dá :-))). Jj, máš naprostou pravdu, dnes už to zvládne každý. A děkuju ;-)

      Vymazat
  15. Promena je skvela. Takova loznice je muj sen. Jen jsou porad jeste dulezitejsi jine veci, ktere musime doma dodelat, takze zatim je to ve fazi planu a sneni, coz je taky fajn a ja se moc tesim, az si sny budu taky plnit. Hana

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné a nápadité jako vždy...a na těch plastových boxech opravdu "něco je" :-)...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.